Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Målardag

Publicerad 2017-01-14 20:27:15 i Allmänt, Livet, Prematur,

Målardag ✨ Idag har mannen äntligen målat bort den röda väggen i mediarummet. Stort gilla på detta. Väntat i 3 år 😅 


Har köpt en ny vagn till Livia. Vill testa något nytt. Blev en Britax go. Spännande att se vad den går för. Har ju Bugaboos vagnar hemma och älskar dem men suget efter en ny blev lite väl stort. Välkommen vagn nr sex i ordningen. 

Livia är mycket piggare idag. Det gillas också tokigt mycket. 
Nu, lördagsmys. 

Kommentarer

Postat av: Mirre

Publicerad 2017-01-14 21:44:57

Så mysigt och gott ni har det och roligt att han börjat måla om nu då.

Haha toka 6 vagnar???, vi har haft 3 tyckte det var många, skratt. Men ja det är kul att testa nya vagnar.

Så söta de är verkligen lik en av er var

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela