Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

#södranäsrundan

Publicerad 2016-08-20 08:35:42 i Allmänt, Gravid, Livet,

Vilket megaväder vi fick igår och vilken härlig kväll det blev. Var tvungen att hoppa i löparskorna. Hade massa energi och spring i benen. Blev min snabbrunda. Värma upp lite före ch sen bara springa. Så gött men hjälp vad trött jag var sen. En bit kvar till formen efter andra graviditeten.

Kvällen avslutade vi med havskräftor och OS-finalen. Vilken resa svenska dam-landslaget och Pia Sundhage gjort detta OS. Pia Sundhage och jag är födda i samma lilla by ovh därför är det extra roligt att följa hennes resa.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2016-08-20 18:44:37

Duktig du är 0ch roligt att ni är födda i samma by =D

Postat av: Mirre

Publicerad 2016-08-27 22:01:53

ja visst är det fina lådor, vart fint med blått i hennes rum, allt behöver ju liksom inte vara i rosa, =D, trots att det kanske hade passat ett snäpp ändå bättre i hennes rum färgmässigt, =D

Hoppas att allt är bra med er och att er helg är bra
kramar

Postat av: Mirre

Publicerad 2016-08-27 22:01:59

ja visst är det fina lådor, vart fint med blått i hennes rum, allt behöver ju liksom inte vara i rosa, =D, trots att det kanske hade passat ett snäpp ändå bättre i hennes rum färgmässigt, =D

Hoppas att allt är bra med er och att er helg är bra
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela