Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

22 januari

Publicerad 2014-01-22 11:03:50 i Allmänt,

p

Vad är det för en dag, nej det är ingen vanlig dag...

Första födelsedagsmorgonen med Aksel och vad vi har myst och busat och prövat nya födelsedagspresenten, en ny mobil (fick den egentligen i går). yeeyyy!! Perfekt då min gamla gått i graven både en och två gånger. Hört attt S4 ska ha grymme kamera så har stora förhoppningar på bilderna.



Aksel och snuttekaninen 💙

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-01-22 22:03:51

Den mobilen har jag och tycker att det är riktigt bra kamera i den =D

SÅ söt han är =D

Postat av: Marie

Publicerad 2014-01-22 22:04:40

Grattis än en gång =D
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela