Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Värmland

Publicerad 2014-02-04 22:46:13 i Allmänt,




ojoj, vilken härlig helg vi haft. Vi har varit en tur till Värmland och besök svärföräldrarna och varit till banken och förhandlat till oss en bra ränta för vårat kommande huslån.

I Värmland hade Aksel lika mycket besök som vanligt. Hur många personer känner vi egentligen. Grönt verkar vara innefärgen på barnkläderna i alla fall. Åh Aksel har också fått en så fin sommarskjora. Barnkläder är så sött och vår prins kan jag fortfarande inte sluta att titta på.

Sjukt dålig bild men spana in utsikten på ett av korten ovan. Vi var och besökte en vän till min sambos familj i helgen som bodde i en stor herrgård med världens utsikt över stora vyer. Ja, skulle jag bo där så.... Hon är även konstnär och vi fick en av hennes målningar att hänga i huset. Vi har en målning av henne sedan tidigare så kul att kunna stoltsera med två Berit Wetterstrand i huset.

Aksel utvecklas så det knakar. Han skrattar och jollrar mycket vilket är så mysigt. Världens mysigaste son. Stolt mamma!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela