Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Lucka 1 - Dagen då allt förändrades

Publicerad 2014-12-02 16:14:09 i Allmänt,

Den 13 december 2013 föddes vår älskade Aksel. Om några dagar fyller du 1 år.

Sen den dagen du kom förändrades allt. Livet nådde en ny dimension. Så mycket kärlek som vi har för dig vår lille kille trodde jag inte existerade. Så mycket kärlek som finns hos mig till min familj.

Du skrattar och ler med hela kroppen och charmar alla i din närvaro.










Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-12-03 10:48:53

Ja tänk så underbart de förändrat våra liv, samt de gjorde ju så vi träffades =D

Postat av: Marie

Publicerad 2014-12-03 10:48:53

Ja tänk så underbart de förändrat våra liv, samt de gjorde ju så vi träffades =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela