Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

solstråle

Publicerad 2014-08-31 17:32:21 i Allmänt,



Hur trötta och sjuka vi än har varit i helgen så strålar det nästan alltid om vår lille kille. Det ger energi - världens bästa medicin. När vi kommer och ska plocka upp honom i vagnen sitter han med världens leende och mössan ovan för öronen. Hur söt?!! Svårt att tro att han snorar och hostar - verkar bara störa honom när han sover.

Oj, vad vi älskar dig vårt lilla hjärta 😍

Sen i torsdags har jag kikat en hel säsong av Orange is the new black. Så nu är det bara att vänta 10 månader till säsong 3. Världslig problem, men ändå ☺

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-08-31 20:54:12

Vi började kika på den serien, men fastnade dock inte för den, så antar att vi borde gett den mer chans =D

Ohh underbart söt, kramar

Postat av: marie

Publicerad 2014-08-31 23:00:08

Är mest en tjejserie skulle jag säga. Allt du hör om kvinnofängelser etc. Men jag tycker det är en bra komedi/drama serie :) Henke tyckte att den hade lite humor men inget som han fastna för.

Postat av: H a n n a S a h l q v i s t

Publicerad 2014-09-01 16:59:01

Åhh kjutiii!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela