Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

helgen

Publicerad 2013-10-28 22:05:24 i Allmänt,

 
 
 

Vi har haft en hemma helg i Göteborg. Åh, vad skönt det har varit. Vi har börjat kika på en ny serie som heter Hell on wheels. Hittills verkar den lovande. Lördagen bjöd på långpromenad samt lite shopping och lunch på stan. Uppskattar mer och mer de små stunderna då vi egentligen inte har någonting planerat men ändå hittar på små saker som förgyller vardagen. På kvällen firade vi Johanna som fyllt år. Vi besökte nyöppnade restaurangen, The Barn. En americanskinspirerad restaurang som jag verkligen kan rekommendera. Jag åt deras biffsallad, kött på en bädd av sallad, säsongstomater, avokado och avokadokräm. Till det beställde jag också in majskolvar. Måste gå dit snart igen!! Någon som vill hänga på?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild lånad från
instagram: @frokenfloden 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-29 10:11:57

Så mysigt ni haft det och mysigt att kolla på en serie ihop =D

Fina bilder på dig, härligt att se en som sminkar och piffar sig, gillar jag också att göra

Postat av: Emma

Publicerad 2013-10-29 21:35:25

Jag vill! Mat säger jag aldrig nej till :)

Postat av: Emma

Publicerad 2013-10-29 21:35:27

Jag vill! Mat säger jag aldrig nej till :)

Svar: Bra, då har vi en dejt snart:)
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela