Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Ledigheten bara sprang iväg

Publicerad 2013-11-06 18:10:17 i Allmänt,

Som jag längtade efter att höstlovet skulle börja och det gjorde det men det tog slut alldeles för fort. Jag hade i alla fall fantastiska och kravlösa dagar som jag längtar och drömmer tillbaka till.
 
Under höstlovet var jag på en helkroppsmassage (75 min) för gravida. Det var så gudomligt skönt och jag tror jag skall boka in en ny massage snart igen. De masserade hela kroppen förutom magen då såklart.
 

På fredagen mötte jag upp Malin ,Caroline och charmtrollet Hanne på Espresso House för en härlig frukost. Vi alla tre är lärare, fast på olika skolor, så det passade perfekt att ses över en senare frukost. Hanne hade såklart höstlov från förskolan.
 
 
Älskar EH´s blåbärsyoghurt med hemmagjord müsli, mums.
 
 Jag och hjärtat invigde mörkret med risgrynsgröt och julskinka. Kanske lite tidigt men ack så gott. Varför måste man vänta till första advent!? Är det någon mer än vi som tjuvstartat med julen?
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-06 23:54:44

Mums så gott med gröt och skinka. Samt härligt med massage, det skulle man allt unna sig. Så trevligt lov du haft trots att det sprang på i racerfart =D

Postat av: Karin

Publicerad 2013-11-07 03:58:45

Gud va gott med julskinka, MUMS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela