Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Aksel 🌟

Publicerad 2013-12-19 05:53:35 i Allmänt,



Mammas och pappas hjärta 💙. Nu är vi hemma från BB efter några dagar extra för att läka efter en tuff förlossning. Vi mår alla bra och bäst mår vår lille kille. Han är världens gosigaste och mysigaste. Kan fortfarande knappt förstå att han är vår och att vi fick lov att ta med honom hem. Så galet och häftigt. Just nu är det tidig morgon och det är dags att äta, han är ett litet matvrak.  

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-19 15:29:04

Ohh skönt att ha kommit hem, och så söt han är. Skönt att ni mår bättre <3. Tssii varför mössa, menar inte att ifrågasätta, men har ni blivit tillsagda att ha det?, funderar nämligen själv på om jag skulle ha det på Isabelle med för ibland är det ju kallare, tsiii

Vår tös vänder om dygnen så vi sitter uppe mycket på nätterna, hihi
kraam

Postat av: M.

Publicerad 2013-12-20 11:24:11

Vilken fin bild på sötisen.

Svar: Visst är den fin. Tänkte göra en förstoring på den:)
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela