Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Inte prio nr1

Publicerad 2012-05-16 17:37:04 i Allmänt,

Bloggen är som ni flesta förstått inte prioritet nr1 just nu. Händer otroligt mkt spännande just nu i mitt liv. Ni skulle bara veta:)

På måndag skall examensarbetet lämnas in och just nu sitter jag och korrektur läser uppsatsen. Skall bli skönt att bara kunna fokusera på lärarjobbet och på att avsluta montessorikursen på bästa vis.

150% utbildning + 100% lärarjobb = 250%

Bästa som kunnat hända har även hänt:) Fast lärartjänst och grym ingångslön!

Nu far jag mot Oslo för att fira 17 mai :)
Hoppas vädret är med oss i morgon. Förra året var 17 mai regnigt och sen sprack det upp och det blev super varmt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela