Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

good sound

Publicerad 2012-02-07 22:34:19 i Allmänt,

Spenderade en timma på gymmet som finns i vår förening. Lite cykling och enkla övningar för mina knappt obefintliga muskler. Ikväll var jag inte ensam utan det satt även en kille på en av cyklarna. Han hade sin ipod i öronen och jag tänkte att jag sätter på lite musik, min favis skiva med blandade Volbeatlåtar från deras olika album. Hade inte jättehög volym för jag ville ju inte störa, svensk som jag är:) Efter en stund tar han av sig sin musik och frågar om det är okej att höja 'min' musik?!

Nu har jag vunnit ännu ett Volbeat-Fan!! Det bästa av allt var att han frågade om det var okej att han tog med skivan hem för att göra en egen, i fall jag skulle ta med min skiva hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela