Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Organiserad Röra

Publicerad 2011-09-08 18:11:12 i Allmänt,

Åh, usch vad det är 'städat'! Älskar att ha saker omkring mig.
Organiserad röra tror jag att det kallas.
Nu är det i alla fall städat och undanplockat på sina respektive platser.
Saknar alla mina saker som varit runt omkring mig i snart 2 veckor när pälsklingen varit iväg på jobb och resor. 
Här är vi helt olika, men vad gör det.
På veckorna har jag min organiserade röra och på helgen är det i ordning.
Bra deal eller hur :)
För övrig skall det inte vara skitit och damigt. Det gillas inte.
Rent med organiserad röra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela