Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Humöret är som vädret; TOPPEN

Publicerad 2011-03-17 15:38:03 i Allmänt,

Har avverkat flera olika moment under dagen vilket känns fantastiskt. Har blanda annat lagt energikursen bakom mig och lämnat in en skriftlig planering om ämnet Rymden. Ser fram mot dagens fotbollssträning och i morgon skall jag spela årets första match. Är på bra humör och jag är frisk:) Äntligen!! Ikväll när jag kommer hem från träningen har H kommit hem. Längtar som bara den och det bästa av allt, jag får mysa och sen somna på axeln :)

Fick fina komplimanger för min klädkombination idag och att jag alltid ser uppiffad ut:) Blev jätteglad. Tänka vad några ord kan göra:)

Nu tänker jag ta med mig laptopen ut på balkongen och njuta av solens strålar:)



Favoritplatsen när det är fint väder.



Vår grillplats, snart är det sommar och massa grillkvällar.



Dagens outfit:)



Solen är över allt :)

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-03-19 14:55:19

Tips WWW.sparamera.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela