Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Våren

Publicerad 2011-01-11 14:28:42 i Allmänt,



Fylld med energi ser jag fram mot att glida igenom en fullspäckad vår. Närmast har jag två kursstarter att se fram mot. Denna termin skall jag studera på 150 % vilket gör att schemat tajtar till sig mer än vanligt. Jag skall läsa kurserna Naturvetenskap för tidigare åldrar och Idrott och Hälsa mot årskurserna 1-6. Spännande tycker jag. Annars fylls dagarna med fotboll som äntligenrar igång och jobb, framför allt på helgerna fram till April. Händelser inom närmasta månaden att se fram mot är födelsedagen, alltid lika spännande. Skall även på en tripp till Branäs med älsklingens familj för att glida lite bräda. Som jag längtar. Var så länge sedan jag stod på brädan. Hoppas jag har samma galna kvar att bara stå att åka rakt ner för att få upp en så hög fart som bara går. Då är jag helt själv i backen och de som anses vara där, ja de för helt enkelt flytta på sig. Hahaha!! Skulle dock behöva slippa och valla brädan, om det är någon som vet något bra ställe att göra det på i Göteborg är jag tacksam för tips. Har även införskaffat nya snowboard kläder så n kan jag vara ute hur länge som helst utan att frysa. I like!!

   



Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-01-11 22:43:55

Vilken snygg bräda du har :)

här är adressen till hunterstövlarna jag pratade om, de låga också! :) http://www.countryattire.com , jag beställer hem mina svarta för kallare klimat därifrån :) inklusive sockar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela