Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Ynklig igen

Publicerad 2011-02-03 22:12:59 i Allmänt,

Sitter/ligger och är otroligt ynklig med feber och svullen i både hals och öron och försöker skriva klart den skriftliga inlämningen till imorgon. Dricker hon honungsvatten, hostmedicin och pimplar alvedon. Verkar bli ett bra slut på veckan:/ Missat alla träningar denna veckan vilket är super tråkigt då jag av någon anledning gillar försäsongsträning. Positiva i eländet är att min myspojke kommer hem från Oslo, där han oftast håller till på veckorna för att jobba. Weeiii :) Nu ska jag bara skriva lite till sen däckar feberpinnen :)  

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2011-02-04 02:54:06

Krya på dig vännen! Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-04 18:14:42

Hej Gumman.. Hoppas du mår bättre på lördag, för du har väl inte glömt bort min fest?? Ska bli sååå kul att festa lite igen, va så länge sen.. Men som sagt e din karl välkommen oxå..

Puss O Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela