Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Nu önskar jag att jag har jobbat klart för idag...

Publicerad 2011-12-20 11:01:19 i Allmänt,

Vet inte varför det känns som att hela kroppen håller på att gå i bitar. Kan man bli sååååå häääärrrr trött av smärtlindrarna??? Trots 10h sömn inatt är jag tröttare än tomten själv. Aha... Jullovsfritids står på schemat denna dag:)

Vill slå in klappar och dricka glögg och äta lussekatter.... Tycker att jag skall få jullov nu. Min tur på torsdag kl:17!! Då skall jag åka och möta min pälSkling....

Kommentarer

Postat av: spiderchick

Publicerad 2011-12-20 19:54:20

åh göttigheterna på det där bordet ser ju inte helt fel ut... Hoppas du känner dig piggare :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela