Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Min Sommar

Publicerad 2011-08-29 19:56:00 i Allmänt,

Sommaren börjar lida mot sitt slut
och jag tycker det är dax att plocka ut några höjdpunkter från 2011's soliga dagar.
Mitt smultronställe på sommaren är vårt landställe; den lilla röda med vita knutar.
Här har vi njutit av sommarbilen, vattenskoter, konserter (Håkan Hellström var bäst),
kulglass i hemmalagat rån, grillkvällar....
Även Göteborg har bjudit på trevligheter.       
                                        Grekland är värld sitt eget lilla inlägg.
                                                          
                                                         
 

                                               



Hoppas ni också haft en fantastisk sommar :)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-08-29 21:34:22

Min sommar var fin, men önskar att jag var med i manga av alla dina bilder. Saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela