Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Lyxigt tentaplugg

Publicerad 2010-10-13 16:20:47 i Allmänt,

Ojoj, jag har så mycket tuggummi i min hjärna nu. Helt slut!! Vet att jag kommer somna inom den närmsta stunden och vakna till kvällen. Lagom till Grey's Anatomy. Gårdagen och dagen idag har spenderats med min klassisar för tentaplugg hemma hos Lina. Både idag och igår serverades en super mysig frukost med nybakta frallor, ägg, yoghurt med hallon och blåbär, kaffe och thé. Snacka om LYX. Vi har varit effektiva och fått mycket gjort. Hoppas verkligen att tentan kommer gå bra för alla på fredag. Hoppas ni håller tummarna för oss:P

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Caroline - Never a failure always a lesson

Publicerad 2010-10-13 16:23:00

Lyxigt värre :) vi har inga tentor så vi lyxar till det med afterschool så småningom. Vill du haka?

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-13 16:24:17

Det vill jag :) Mer detaljer kring afterschool:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela