Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Fotosessions by Anna

Publicerad 2016-07-15 08:42:20 i Gravid, Livet, Prematur,

I min sommarstad bor min äldsta vän Anna. Vi träffades första gången på BB, året var 1987. Häftigt tycker jag. Anna är kreativ och det hon tar sig för gör hon väldigt bra. Som när hon för några år sedan bestämde sig för att börja fotografera på riktigt. Vi gick foto A och B på högstadiet så intresset har funnits sedan länge. Anna har förevigat min första graviditet (andra hanns inte med) och gjorde nyföddfotograferingen också.

Anna var också uppe på sjukhuset och fotograferade vår prematurtjej när hon var fyra veckor. Så värdefullt.

Nu var det äntligen dags för hela familjen att få en familjebild.

Tacksam 💕

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2016-07-15 08:53:51

Hon tar verkligen superfina bilder på er, roligt att ha en vän som fotar så bra,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela