Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

namnbokstäver

Publicerad 2013-12-11 21:16:13 i Allmänt, Gravid,



Efter jobbet idag tog jag en promenad ner till stan. Tanken var att jag skulle inhandla julklapp till Henke, vilket jag också gjorde. Var in en tur till Panduro och köpte bokstäver, namnbokstäver. Dessa har jag börjat att måla i kväll. Tanken är att de skall sitta i närheten av bebis vagga 💙. 

Var förbi musikhjälpens bur som i år befinner sig på Gustav Adolfs torg. I år går insamlingen till att alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet, viktigt!! 


Mycket folk utanför och Anton Edwald sjöng live inne i buren. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-12 22:41:17

Så fiint med bokstäverna, samt musikhjälpen är ju toppenbra =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela