Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

2 veckor och 3 dagar

Publicerad 2013-12-30 22:28:34 i Allmänt,



Bilden är tagen av min kompis Madde när hon hälsade på Aksel. 

Allting kretsar runt vår lille kille - vår lilla groda. Jag smälter varje gång jag ser på honom. Vi hinner inte mycket på dagarna mer än att äta och mysa. Idag t ex har vi varit på BVC och så fick vi besök. Nu är dagen i princip slut:) 

Grodan äter som bara den och idag hade han gått upp ytterligare 360 gram från förra vägningen. Man kan nästan se på honom från dag till dag att han växer. Kinderna blir rundare och blöjan sitter åt allt mer. Imorgon är det nyårsafton. Kommer bli ett fantastiskt 2014. Vi flyttar till huset och att få följa våran grodas utveckling kommer vara underbart. Kommer säkert slita håret lite då och då men som jag ser fram mot den kommande tiden. 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-31 13:42:45

Ja man ser hur du växer och det blir tyngre och tyngre att bära, skratt. Ser också fram emot 2014, härligt att starta året med ett nytt familjeliv =D

Gott nytt år till er
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela