Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

120325

Publicerad 2012-03-26 15:13:25 i Allmänt,

















Gårdagen bjöd på sol och värme. Jag gick både en promenad och tog mig en löptur på ca 7 km.
Helt fantastiskt!

Hoppas på att denna vecka bjuder på lika fint väder. Det fina vädret ger mig energi.

Jag försöker att äta nyttig kost och veckan som gick var en 'vänja av mig vecka'. Jag är mer än nöjd då jag bara tog en liten godis i lördags, vilken för övrigt var riktigt äcklig. 

Hoppas på att fortsätta med träningen, lika effektivt som förra veckan.

Förra veckan tränade jag 
Body Combat
Sprang ca 3 km resp. 7 km
Tränade 1 pass fotboll

Heja mig!



 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-12 09:51:14

Hej! Googlade lite på tjejkorpen inom fotboll och då kom din blogg upp. Inser att detta blogg inlägg är väldigt gammalt med kanske att du fortfarande spelar fotboll i ett korpen lag och kan ge mig något tips. Är väldigt sugen på att börja spela fotboll igen. Lirade väldigt mycket som liten och känner att jag saknar att utöva en lagsport igen.

Svar: Hej:) Vad kul att bloggen kom upp. Många utav mina korpenvänner spelar under hösten inomhusfotboll på Fysiken i Johanneberg och endel Futsal. Till våren drar korpenserien igång igen:) Själv spelar jag inget denna höst då vi väntar barn. Hoppas du hittar någonting som passar dig.

Kram Marie
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela