Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Gifts

Publicerad 2012-01-11 00:49:51 i Allmänt,

Fick finfina julklappar som jag helt har glömt att dela med mig av.
Julen var speciell i år på många vis men klappar fick jag ändå.
Måste i alla fall varit lite snäll under 2011:)
Tack ni underbara för fina presenter.



Ett fantastiskt fint armband från Dyrberg & Kern som jag fick av min Älskling.



En ny kamera av familjen, äntligen kan jag ta bilder med kvalitet.
Ska bli bättre på att ALLTID ta med den.



Simon är en klippa och vet vad jag vill ha/behövde.
Äntligen har jag en kaffepress!!

Ser ni vilken bild som är tagen med min nya kameran?

Kommentarer

Postat av: Amci

Publicerad 2012-02-09 23:21:27

Åååhh en sådan kaffepress vill jag också ha!! och jag vill ha den nu och idag hahah.. Har du använt din?? hur smakar kaffet??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela