Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Finfina presenter :)

Publicerad 2012-01-23 23:18:42 i Allmänt,

 




Fick mycket fint av familjen, Älsklingen, älsklingens familj och mina fina vänner.
Tack alla för att ni är fantastiska och förgyllde min dag:)

I kuverten fanns bland annat presentkort, liftkort till vår skidsemester, pengar och upplevelser. Spännande. I boxarna fanns fina smycken och en klocka som jag har kunnat dö för länge, nu är den min:)

Under kvällen skapade alla fina vänner en spotifylista med låtar som var 'Marielåtar' :) 
Älsklingen tyckte väl att den var så där medan jag spelade den på repet hela gårdagen:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela