Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Årskrönika 2011

Publicerad 2012-01-03 01:10:51 i Allmänt,

2011

Januari



Året började med min födelsedag.. fantastisk dag tillsammans med vänenr och familj som avslutades med restaurangbesök tillsammans med min kärlek.

Februari



I februari jobbade jag otroligt mycket samtidigt som jag läste Naturvetenskapsterminen i skolan. Jag åkte upp till Branäs med älsklingen och hans familj för härliga skiddagar.

Mars



I mars flyttade vi till Guldheden och blev granne med Guldhedstornet.
Vädret var fanastiskt och vi njöt som bara den samt av utsikten.



April


April bjöd på första uteserveringen och sköna promenader i solen.


Vi firade påsk och vi kunde knappt tro att det var såhär varmt!!! i början av april.


Pappa fyllde år och jag och lillebror köpte en motorcykel i födelsedagspresent.



Vi invigde vår utegrill samt att vi fick besök av Mister Müller!

Maj



Jag for till Oslo för att fira 17 mai :) Hade en fantastisk dag med kärleken och goda vänner:)


I maj vankades tjejkväll men bästa vänner:) Madde och Anna - ni är grymma!!

Juni


Hjärtat fyllde år och vi firade i Värmland med paket och tårta:)
Två dagar senare föddes lilla Lily :)



Vi firade midsommar med Simon och Simon. Madde kom också på besök en stund:)
Åh, ljuva sommar:)



Juli


Somamr i Sverige och framför allt i Göteborg och Varberg. Lillebror köpte sin fina bil och jag var på Håkan HEllström!!

Augusti

 

När det inte blev varmare i Sverige for jag och HJÄRTAT till Grekland och Kreta!

September



I september for jag till Oslo för att besöka Ellen. Det gjorde jag även i oktober och november:) Världens godaste och finaste prinsessa som fyllde 7 år i går:)


Blev Håkan Hellström nr2 i september tillsammans med Emma och Johanna. Henke sabrera champange så det spruta över allt och alla:) Vi var på Hard Rock Café och firade en god vän.

Oktober


I oktober var jag hemma i Ulricehamn på besök vilket inte händer ofta. Hälsade på Farmor och njöt av god mat.


Älsklingen blev fadder till Lily när vi välkomnade henne till världen i dopet:)

November


Älsklingen och jag firade vårt första (1) år tillsammans med besök på en av Göteborgs Michellinresturanger, nattbio och efterfest med lillebror:)


Jag och Johanna myste på Liseberg, åt den alltid givna räkmackan från Heaven23 och såg Breaking dawn. När kommer sista delen?



Jag kom igång med löpningen i två veckor innan jag blev sjuk igen. Njursten, allergichock, bihålleinflamation och sammanlagt 23 stygn i munnen.


Årets första julbord åts i Dalsland. Mums får jag lov att säga.

December



Fina Carro L ordnade advetsfest med många goda freselser.



Jag egoboastade mer än någonsin:)



Tack 2011 för ett år att minnas.
Jag blev sambo med min Kärlek och jag har med mig många roliga minnen.

Till 2012 önskar jag mig ett friskare år :)

Hur såg min Jul och Nyår ut?! Nyfikna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela