Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Heaven

Publicerad 2011-05-18 23:36:10 i Allmänt,




För någon vecka sedan hade vi besök av Henkes kompisar Dieter och Gilberto. Gilberto är Dieters kompis från Calgary. Han gjorde sin första resa till Europa och hade spenderat några veckor där innan han kom till oss nordbor för ett besök. Vi tog med honom till Göteborgs finaste och godaste restaurang, Heaven23. Där avnjöt vi deras goda King size räkmacka med god dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela