Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Öppet hus

Publicerad 2010-09-08 16:23:41 i Allmänt,

First time - promise, not the last.

De flesta träningscentrena runt omkring i landet har Öppet hus denna och nästa vecka. Vilket ger alla som vill och har möjlighet att testa på olika träningspass. Fotbollsspelare som jag är tycker jag det är ganska beige att gå in i ett gym. Förra året hade jag turen att vinna ett årskot på fysiken här i Göteborg. Visst har jag varit där och tränat en del pass, både på gymmet och i sal men tyvärr har jag inte fått någon direkt kick som jag kan få på planen förrän idag!!!

Träningskläderna låg i väskan som de brukar göa för det mesta:p Har mitt liv i en träningsbag, alltid på språng till alla mina jobb, skolan, träningar eller för att träffa vänner. Just idag fick jag för mig att testa på Body Combat Sportlife. Hört en del kompisar prata om det i olika sammanhang men aldrig direkt testat på det förutom vanlig Box. Men efter idag är jag helt såld. Kommer bli många fighting pass fram över. Ska bara försöka klämma in dem i kalendern också....




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela