Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Nya Grannar

Publicerad 2010-09-15 23:16:54 i Allmänt,

När jag kom hem tidigare idag, upptäckte jag att namnskylten på grannarnas dörr var borta. Något som man bara lägger märke till om man är en skadad fd brevbärare:) Ikväll insåg jag att personerna som sprungit in och ut genom entrén under dagen är mina nya grannar. Tyckte verkligen syn om dem där de satt i entrén och skruvade isär sin fina soffa då den inte fick plats i hissen:/ Ändå har vi en otroligt stor hiss vilket jag är tacksam för då 5:e vårning inte är super kul då man ska bära saker eller flytta. Det var i alla fall ett par i 30-års åldern som flyttat in och de verkade sjukt trevliga.

Handbollen, tidigare i kväll var otroligt underhållande. Lovar att det blir fler matcher under hösten. Fick verkligen mersmak. RIK vann stort och rättvist. Magnus Wislander, fd handbollspelare i landslaget och nu tränare för RIK, var en livlig person vid sidan av planen med yviga rörelser och ett underhållande minspel. Väldigt rolig att titta på.
Är för övrigt fruktansvärt trött dock inte tillräckligt för att somna. Avslutar kvällen med att kolla dagens Idol på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela