Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Höstmörker

Publicerad 2010-09-13 22:43:06 i Allmänt,

Sitter i soffan med en filt uppdragen till hakan, Plan Three i högtalarna, massa ljus. Just nu är mysfaktorn på hög nivå. Även gjort mig lite Chai té a la Madde. Använder ett chai té från Willys med skummad mjölk och kanel. Mycket gott och lite gosigt när det börjar skymma på kvällarna. Rekommenderas!!

Har även lyckats komma igång med plugget till vis del. Hur kommer det sig att min hjärna ALLTID arbetar som bäst på kvällarna och nätterna?? Konstigt! Kanske är det lugnet som infaller i kroppen när mörkret kommer och jag inser att det är för mörkt för att hitta på något spontant.


 

 


 


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-09-14 12:25:21

Va mysigt du haft det! :) Funderar på att göra detsamma här hemma, kanske roligare att plugga då! :)

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-15 16:27:22

Gör mitt bästa för att hitta stämningen. Myskväll snart:)

Postat av: [email protected]

Publicerad 2010-09-15 17:51:17

YES; jag kom in på din blogg. Vad mysigt du har det....det där te;t ska vi dricka tillsammans i jul.

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-15 21:22:27

Oh, vad kul:) Det ska vi verkligen göra. Längtar redan. Du gör den mycket godare än jag:P Stor kram till dej. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela