Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Diciplin ?!

Publicerad 2010-09-13 19:27:21 i Allmänt,

God morgon. God natt.

Sedan skolan började den 1 September har sen dess har mina dagar sprungit i väg. Känns som jag går upp och går och lägger mig. Mellan det springer jag mellan olika föreläsningar, jobb, träningar, hinna-träffa-vänner-fika. Förutom att dagarna bara springer i väg, har jag helt tappat diciplinen på att plugga. Är precis som att kroppen tänker, det löser sig, vi tar det sen. Börjar nämligen få en aning panik på att jag inte kan focusera. Har gjort två försök under eftermiddagen, har fungerat sådär. Nu efter en timmas power nap känns det som jag förhoppningsvis är på banan igen.

Skippar för första kvällen, sen jag blev frisk, träningen, för att verkligen plugga. Känns tråkigt då alla brudarna är i NRJ-hallen och förlänger sommaren med beachvolleyboll. Snälla spela för mig med. Vill Vill Med.

 

Efter en mysig morgon med skjuts till jobbet på HotelSpecials löpte arbetsdagen på relativt bra. HotelSpecials.se är ett företag, 2:a eller 3:e störst i Sverige, där kunder kan boka hotell. Jag arbetar ut mot kunden på bokningsavdelningen och mina arbetsuppgifter är att hjälpa kunden att boka hotell utifrån deras önskemål till bästa pris. Rekommender verkligen alla att använda sig av vår hemsida när ni skall boka hotell i Sverige och Danmark. Vi arbetar bara med *** - ***** stjärniga hotell och det ingår ALLTID en stor och härlig frukostbuffé. Populärast nu är SPA weekends och Romantik weekends. Tips för er som vill hitta på det lilla extra med en vän eller sin partner.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela