Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Överdos ??!!

Publicerad 2010-10-28 22:48:48 i Allmänt,

Ojojoj, nu känner jag mig nästan som en drogmissbrukare :/ Proppat i mig allt som finns hemma får att få en behaglig natt, i alla fall mer än en timmas sömn pga fyra visdomständer som naturligtvis skall upp samtidigt! Tydligen fungerar min kropp som ett barns som får sina första tänder. Jag får feber, superförkyld, huvudvärk, hosta pga av allt slem som bildas vilket leder till helt täta luftvägar, känns som ett under att jag lever. Jag klagar inte alls men tycker det är lite jobbigt speciellt när tänderna växer lite då och då vilket innebär att jag blir sjuk då och då. Typ var tredje vecka. Kvällens medicinering är BARA ipren, hostmedicin, slemlösande, astmaspray med kortison, även nässpray med kortison och en allergitablett för att världens sötaste Emilia har katt. Känns som en överdos men inte alls. Hoppas jag är på fötter i morgon igen. Bara så ni vet, jag smittar inte så alla i min basgrupp, det är okej att sitta brevid mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela