Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Näst sista matchen

Publicerad 2010-10-13 16:41:39 i Allmänt,

Ont i magen på grund av alldeles för många clementiner och alldeles för mycket god makaronipudding a la Kaisa så var det dax för årets näst sista match. Var otroligt taggad efter som jag varit avstängd och senast sjuk. Så kändes nu att det äntligen var gott att vara tillbaka. Matchen börjades i högt tempo och kändes som vi var otroligt stressade. Kämpade på bra och vi kunde efter 20 minuters spel göra det första målet, 1-0. Helt plötsligt blir allt SVART. Ljuset försvann och det blev en lång paus innnan ljuset kom tillbaka. Ganska omgående gjorde vi även 2-0. Båda målen var sjukt snygga. Hade bud på fler mål i andra halvlek och hade även ett inne som skulle varit godkänt om domaren varit lite närmare målet eftersom bollen garanterat var över mållinjen. Vi gjorde åter igen en otroligt bra match och hoppas att sista matchen på söndag blir lika rolig att spela som denna. Bra jobbat alla tjejer!! Kvällen avslutades med mat i klubbstugan och andra halvlek av Holland - Sverige.

 

 

 

 

Snart är inomhus säsongen tillbaka. Alltid lika kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela