Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Alla dessa saker som är så tråkiga men måste göras

Publicerad 2012-02-15 19:48:13 i Allmänt,

Sitter och läser PM och ger varje PM respons. Kan inte komma på något tråkigare som måste göras eller ju det gör jag. Städa!! För fy vad det ser ut här hemma. Tyvärr räcker det inte med att plocka lite utan lägenheten är i ett stort behova av att damsugas och dammas. Älsklingen lämnade så snällt byxor som behövs lagas. Usch!! Borring!! Då är det roligare med PM. Ge mig sen fredag för då tar jag helg. 

Nomy spelas för full volym och jag väntar med spänning till första grannen kommer och ringer på dörr klockan :) Mina grannar älskar mig för att jag är sådär ung och pigg, men de förstår inte det där att jag skall ha musik över allt. I hissen, i tvättstugan och dånades i hela lägenheten.  Men kommit fram till att det är inte bara de 'äldre' som tycker det utan även alla unga, framför allt min kära sambo. Jag passar på när han är borta. Finns endel fördelar med att vara särbos några dagar i veckan :) Men hade jag fått välja hade jag skruvat ner ljudet och haft min godisbit boendes hemma flera dagar i veckan. Det kommer en dag då det är så med!!

Haha!! Blev ett längre inlägg än väntat men vad gör jag inte för att slippa läsa tråkiga PM, slippa städa, slippa diska och slippa laga byxor. 

Trevlig kväll!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela