Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

novemberkvällar

Publicerad 2013-11-02 18:13:00 i Allmänt,


 
 
 
 
Hästen som jag köpte förra veckan har äntligen hittat en tillfällig plats innan den ska få flytta med oss till huset!
 
 
Nu är äntligen dess härliga höstkvällar här. Jag inser att jag verkligen har längtar efter att få mysa hemma och tända ljus över allt. Igår hade vi middagsgäster och kvällen till ära smyckade jag köksbordet med färgstarka rosor.  Det blir så hemtrevligt med färska blommor och jag blir glad varje gång jag tittar på dem. Självklart glömde jag bort kameran igår kväll, men vilken god mat vi åt och vi hade så trevligt. Halv fyra på natten/morgonen tackade våra gäster för sig och vi gick till sängs. Snacka om en lyckad kväll. Känner sig lite seg idag:)
Nu tar älsklingen med mig på bio, vi ska se Gravity med George Clooney och Sandra Bullock. Hoppas den är bra!! Någon som sett den?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-03 22:04:58

Så mysigt ni hade det med vänner, och fint ni har det. Jag gillar också att hösten är här, samt jag gillar vinter med =D

Näee har inte sett den filmen faktiskt

Svar: Visst är det mysigt. Jag hoppas på snö och nya längdskidor i julklapp. Kanske kan åka lite:)

Filmen var helt klart sevärd om man ser den i 3D, hemma i soffan blir den noga inte hälften så bra.
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela