Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Ingen sambafotboll för svenskarna i Rio

Publicerad 2013-11-19 22:27:34 i Allmänt,

Tröttheten är enorm. Somnade i soffan två gånger innan landskampen började ikväll. Jag har hållit mig vaken med massa mat. Är inne i en period då bröd, ost och marmelad är väldigt gott. Risgrynsgröt också! MUms, hihi!
 
Landskampen har varit riktigt spännande. Bebis sparkar och har sig i magen och jag tror han har lika mycket adrenalin där inne som jag. Tyvärr, ser det inte jätteljust ut med en sommar i Rio. Tycker ändå att svenska landslaget har gjort vad man kunnat efter deras förmåga. Mitt i allt elände ser jag att mina blommor i vardagsrummet deppar en aning. Förmodligen är de lika törstiga som jag. Dags att resa på sig och släcka törsten hos mig själv och hos blommorna.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-19 23:42:07

Ja det vart inget vidare med fotbollen, men tycker att de spelade bra allt. Jag gillar också det du skriver om, mums =D

Ja, jag är också mycket tröttare nu känns det som. Men jag är likadan, jag nojar för allt möjligt jag med, ängslig att man ska bli smittad hit och dit, sparkar och inte hit och dit, men det hör till, man kan nog inte göra något åt det, det är nog bara så som man blir helt enkelt. Hoppas att du får din kallelse snart, annars får du skynda på dem. Samma med vaccinet, för det tar ju två veckor att verka, så då är vi ju snart med bebis, hehe, kramar

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-11-20 12:43:13

sv: Tack snälla du:)

Haha, nej det är nästan alltid svårt att bestämma sig när man ska göra om håret. Du kommer säkert på något fint.

Va rädd om dig.
Kramar

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-20 17:28:51

Jo så är det ju, man nojar alltid för att det är protein och så i urinen med, brukar du ta urinprov varje gång? / kramar, gahh 9kg + nu, men men, haha

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-22 21:16:10

Ja haft bra vecka, och skööönt med fredag, bästa kvällen på veckan är ett magiskt skimmer över dem =D

Hoppas att allt är bra med er med =D
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela