Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Alla helger borde vara "bubbel"

Publicerad 2011-02-21 20:13:53 i Allmänt,

Helgen rusar iväg med en väldig fart vare sig det finns planer eller ej. Denna helg har varit späckad till max med olika firanden, jobb och söndagsmys and I like it!! Fredagen innefattade arbete fram till sena natten, hann med en härlig löptur i solen innan jag började arbeta vilket gav styrka resten av dagen. Under lördagen spenderade vi dagen på stan med shopping för H:s del. Det blev byxor, skjortor och termobyxor och jag spenderade pengar på två underbara smycken från Snö of Sweden till Ida och det blev även snowboardvantar och en ny mössa inför vår helg i Branäs. Avnjöt en lunch på stan för att sedan åka hem och plugga lite innan kvällen. Den startade med Champagne för att fira att H's bästa vän fått ett toppen jobb i Oslo. Drog sedan vidare för att överraska Ida på hennes 25-års fest, överraskningen var en succé och jag gjorde rätt som tackade nej till inbjudan för att sedan ändå dyka upp oanmäld :-) Kvällen avslutades på Heaven 23 med ett gott glas rött.







Kameran spenderade mesta tiden i väskan:/ Blev bara kort taget i början och slutet av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela