Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Dagarna springer...

Publicerad 2011-02-16 13:21:08 i Allmänt,

Förstår inte vart tiden tar vägen. Ju mer jag har att göra, desto snabbare går tiden. Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, kroppen är helt död. Startade dagen med en super god smoothie på hallon, banan, proviva med jordgubbsmak och vaniljyoghurt. Mums. Efter det har jag pluggat, men känns som det är en lång väg kvar till att klara tentan på tisdag. När hjärnan såsade ihop sig vid elva tiden kände jag att det var dax för en löptur. Snörade på mig skorna och det blev en runda på 33.07 minuter - helt slut. Vart har min underbara kondition tagit vägen? Förmodligen försvann den i all sjukdom som varit i hemmet under de senaste två veckorna. Influensa och kräk.... Nu blir det ännu lite mer plugg för att sedan spendera resterande tid av dagen med alla kidzen på båten. Hoppas att alla finisar har en fantastisk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela