Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Strålande

Publicerad 2010-11-01 21:36:06 i Allmänt,

Är på ett strålande humör trots att dagen har varit lite halv pissig, men vad gör det om hundra år :) Har sovit under eftermiddagen vilket har gjort att jag för första gången på tre veckor känner mig pigg trots förkyldning och slemhosta. Mysigt va:P Tagit en kvällspromenad med Ulle och snackat ditten och datten. Kurar ner mig framför tven och myser med Biggest Loser och Sportify!! OH, ja för alla er som säger att det inte går att titta på tv och lyssna på musik samtidigt, Ni har så fel.

I kväll på Sportify: Olle Hedberg - Scientist och Bob - Don't let me fall.

På bussen idag var det två killar i 12 års åldern som hade ett allvarligt snack:

Kille 1: Asså, jag tror jag har blivit kär i Amanda.

Kille 2: Men det går väl inte för hon är ju ihop med Adam.

Kille 1: Nej, det kanske det inte gör.

Kille 2: Fast det kanske det visst gör, för min pappa har haft två tjejer. Mamma var dock inte så glad, mest arg hela tiden.

Kommentarer

Postat av: Caroline - Never a failure always a lesson

Publicerad 2010-11-01 23:03:58

Haha vilka goa killar! =)

Postat av: Marie

Publicerad 2010-11-04 19:45:50

Oh, ja:) Börjar få koll på verkligheten :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela