Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Sista rycket

Publicerad 2010-11-10 15:53:35 i Allmänt,

På fredag gäller det. Då är det tenta i den hemska mattekursen som jag har brottats med under en period på Chalmers. Vet verkligen inte hur det kommer gå. Är sjukt nervös och märker även att jag har börjat bli stressad inför detta moment och är otroligt lätt irriterad. Ska bli befriande att denna kursen snart är över för det har inte varit någon rolig period. Har pluggat intensivt hela veckan så håll alla era tummar på fredag så skall det förhoppningsvis gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela