Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

JULEN

Publicerad 2010-12-26 17:38:04 i Allmänt,

Borta bra men hemma bäst. Skönt att vara tillbaka i lägenheten efter julfirandet hemma. Nu ska jag laga lite matlådor inför veckan då det vankas jobb fram till torsdag. För att sedan fira nyårsafton tillsammans med min mysiga godbit i Jönköping. Fullspeckad vecka väntas och jag är allt annat än utvilad. HAHA!!

Gårdagen spenderades med min fina tjejer. Galet mycket snack blev det när allt skall berättas under en kväll. Spelade även ett roligt spel som hette PARTY. Det låg på en bra nivå för fem tjejer som hade några glas vin i skallen och som verkligen bjöd på sig själva. Saknar redan.

Snart kommer Henke hem och då blir det mys. Du har varit SAKNAD.













GoD FortSäTTnInG tiLL eR ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela