Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

140103

Publicerad 2014-01-03 16:09:42 i Allmänt,



Dagen har flugit förbi, precis som alla andra dagar sedan Aksel kom. Idag är han tre veckor. Är det nu jag ska låta gammal och säga "åh, vad fort tiden går". 

Idag har vi haft besök av Carro, Robin och busiga Hanne. Känns som vardagen börjar infinna sig och det är inga konstigheter att sätta Aksel i främsta rummet. Hann med en promenad idag, så skönt. Vagnen är helt gudomlig att köra. Rekommenderar verkligen Bugaboo Buffalo till alla som ska köpa vagn. Nu sitter vi i bilen och är påväg mot Värmland för att fira Aksels gammelmorfar som fyller 90 år i morgon. Plutten älskar att åka bil och har redan gjort 100 mil i bilen. Bra, då släkten inte bor där vi bor. Trevlig fredag!! 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-01-03 17:14:09

Ohh ser ut att vara en toppenfin vagn, och vi är också nöjda med vår vagn =D

Ha en toppenhelg nu och fin du är
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela