Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

v.34

Publicerad 2013-10-28 22:21:04 i Allmänt, Gravid,

Vecka 34 (33+2)
 
Veckorna går otroligt fort, ändå känns det som om tiden står stilla. Egentligen är det bara några dagar kvar. Snart har vi en liten gullunge hos oss som alltid kommer att tillhöra dig och mig .
 
Du har redan vänt dig och börjat göra dig redo men vi hoppas att du stannar i magen några veckor till. Du sparkar och buffrar och vi kan se dina rörelser utanför magen. Alla värden är bra och SF-måttet ligger på 30.
 
Jag mår bra och känner mig fortfarande väldigt rörlig. Det tackar vi för. Kom på mig själv att springa över skolgården då regnet har vräkt ner större delen av dagen. På kvällarna pulserar det lite i fötterna och då brukar din pappa massera dem. Det är skönt, då somnar både du och jag.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-29 10:10:07

Härligt, jag känner mig och pigg och allert än, har lite småkrämpor, men dem står man ju ut med =D

Fina du =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela