Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Trädgårdsäpplen

Publicerad 2013-10-20 18:13:39 i Allmänt, Gravid,

Trädgårdsäpplen i mängder.
 
Ingrid Marie
 
Belle de boskoop är helt klart en favorit.
 
Jag och liten i magen ♥.
 
Henke och hans morfar.

Helgen har gått i rusande fart. Dagen har blandats med både regn och rusk med några solglimtar kring lunch.
Regnpromenad, äppelplock och god söndagsmiddag stod dagen för. Jag och svärmor har också plockat fram tre mönster. Två mönster på stickade tröjor och ett mönster på en filt. Hoppas, hoppas att de kommer bli lika fina i verkligheten. Vill ni se?
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-20 22:35:17

Ohh mums med egna äpplen och Ingrid Marie med. Så fin du är i kulan, så lika vi är, samma size som min, ;). Ja samma här, känner mig nästan som vanligt, det trycker på lite vid blåsan och ryggen då man går, men annars så är man piggis =D


Svar: Känns som min mage håller på att explodera nu:) HAha!! Ändå är den ju inte så stor fast jag tycker att den börjar bli det på någotvis:)
Marie

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2013-10-22 21:15:11

Åh så vacker du är. & äpplen som är så gott! Hihi.

Svar: Tack så jättemycket:) Visst är det gott med äpplen och speciellt trädgårdsäpplen tycker jag.
Vilka härliga bilder du lägger upp:)
Marie

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-22 21:26:57

Vi valde mellan Britax & Acta, men tyckte detta kitt verkade riktigt bra =D. Ohh men den ni köpt är nog toppenbra den också. Ja, hoppas att det är lite mer fart nästa gång på föräldrakursen. Låter kanske lite märkligt, men man blir blygare då vi var så några för det var så tyst och så, blir ju lite mer ljud då =D

Kramar

Svar: Känns som det är en djungel, allt som ska införskaffas. Men det är väldigt mysigt att kika och jämföra. Tänk att man handlar detta till en liten person som man inte känner än!!
Då hoppas jag att vi blir många på torsdag:P
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela