Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Early morning

Publicerad 2013-10-18 05:06:13 i Allmänt,


Bebis har under den senaste tiden fått för sig att det är fantastiskt att vara vaken väldigt tidigt på morgonen. Jag har för länge sedan gett upp att försöka somna om. Vad har jag för mig på morgonen? Jag bläddrar i olika magasin, dricker te och tittar på nyhetsmorgon. Passande, morgonen till är, fannas Sofis mode i brevlådan. Glömde visst ta in posten igår. Tur för mig. Morgonen är räddad. Funderar även på att ta en morgonpromenad innan det är dags för jobb!? 
 
I eftermiddag åker vi till Värmland. Jag hoppas på fint väder och många långpromenader .

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-10-18 06:04:41

Låter mysigt:)

Svar: Ja, även om det blir tidigt är det väldigt mysigt. Tid som jag aldrig hade uppskattat annars.
Marie

Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

Publicerad 2013-10-18 06:12:47

mysigt :d

Svar: Denna tid har jag aldrig uppskattat tidigare, men nu är den väldigt mysig. Dygnet blir lite omvänt och man får sova på eftermiddagen i stället:)
Marie

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-18 12:24:37

Ujuj så tidig timme så du hinner göra så mycket hehe =D

Myysigt att åka till Värmland, har ni föräldrar där eller så?,

Svar: Min sambo har sina föräldrar i Värmland. Det är väldigt härligt att kunna komma ut på "landet" och gå härliga promenader. Andas frisk luft, hihi:)
Morgonarna är otroligt mysiga. Jag har fått lite andra prioriteringar, och njuter tro det eller ej av morgonarna. Får sova/vila en stund på eftermiddagarna ist:)
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela