Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

bästa stunden på dagen

Publicerad 2013-10-26 10:28:06 i Allmänt,


 

Jag kan sitta vid frukostbordet hur länge som helt och bara njuta av min kopp thé eller kaffe. Några tända ljus och ett magazine. That's my morning. Denna morgonen fastnade jag för artikeln om vår prinsessa. Nygift, gravid och med ett hjärta för att rädda ett barn. Det är mycket möjligt att det är mina gravidhormoner som tyckte att artikel var både djup och rörande, men budskapet är tydligt. Vi är inte mer än vad vi är men att sträcka ut en hand för att hjälpa någon annan, det kan alla göra oavsett om det är du eller jag .
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-26 10:57:32

Ohh så mysigt =D. Ja, men tycker det är bra att Madde får även framstås i sådana stunder där det är lite djup och känsla för tycker hon fått stå ut med mycket i tidningarna och mycket skit, så hon behöver även detta, förstår att det var en djup och fin artikel

Svar: :) Det känns verkligen som om hennes liv har varit precis som hon säger i artikeln uppblåst, publicerat och det enda hon egentligen önskar är att vara en vanlig hästtjej. Men att vara en kändperson är någonting som man lär sig att leva med.
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela