Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Årets sista höstdag!?

Publicerad 2013-10-19 23:25:00 i Allmänt,


Gaahh, skrev ett långt inlägg och all text försvann:/ Kanske dags att krypa ner i sängen.
 
Kan detta varit årets sista höstdag!? Har hört att det väntas snö eller snöblandat regn i morgon. Vi passade iaf på att byta till vinterdäck, lägligt med tanke på att det kommit endel snö i vårt avlånga land.
 
Jag och H har gått en lång och härlig promenad. Det var endast fyra grader ute men solen lyste härligt varmt precis innan lunch. Vi avslutade promenaden tillbaka med ett stopp på Kapphal. Är så svårt att motstå Newbie´s fina babykläder. Slutade med att vi köpte en creméfärgad dress med bruna knappar:)
 
Vi har ätit en god födelsedagslunch då svärmor fyller år idag. Den bestod av olika pajer, flera sallader och så klart tårta till efterrätt. Efter lunch var vi ute i trädgården och krattade lite löv och plockade in en korg med äpplen. Höstäpplen är så gott. Mumms!! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-19 23:39:58

Ja vi har oxå bytt till vinterdäck, skönt att ha det gjort. Oj då har ni bilat en bit idag då?. Ohh kan tro att det var en söt body ni köpte låter jättefint med de färgerna ihop. Vi har fått massa fina kläder av vänner så jag har inget köpt ännu. Ja ska fråga oxå om för och nackdelar så tar jag ställning sedan. Kan skriva till dig vad min barnmorska sa sen ;). Så fina familjebilder i inlägget och nu är det dags att sussa minsann kramis

Svar: Vad bra att ni har många vänner som ni får utav. Vi har inte så många vänner som har fått barn ännu så har köpt det första nödvändiga som några bodys, pyjamas etc.
Ja, skriv gärna och berätta vad din BM säger. Vill jättegärna höra flera för och emot:)
Marie

Postat av: Karin

Publicerad 2013-10-20 11:25:12

Vad mysigt det ser ut! Newbie har så mkt fint.

Svar: Ja, det har de verkligen. Jag tycker framför allt att det är toppen för det finns ett större urval även för pojkar. Annars tycker jag det överlag är mycket bilar till pojkar och mörkare färger... Tummen upp för newbie:)
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela