Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

131015

Publicerad 2013-10-16 01:25:00 i Allmänt, Gravid,

 
 
Idag den 15 oktober 2013 bestämde jag mig för att återuppta bloggen. Jag har saknat att den ett tag :)
Nu har det ploppat upp massor av inlägg och det är väl mest för att jag själv vill samla årets alla händelser. Har haft en del dötid hemma i två dagar då jag varit hemma från jobbet eftersom jag inte varit helt fit for fight. Men i morgon är jag tillbaka med ny energi.
 
 
Jag idag under min och Johannas kvällspromenad.
 
 Vecka 32
Här är jag påväg mot Foxes för att se landskampen mellan Sverige - Tyskland.
 
 
 
Härlig avslutning på en helt okej dag.
Synd att resultatet inte gick vägen för Sveriges del.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-17 08:57:29

Men du snacka om dubbletter är i exakt samma tid. Är oxå beräknade 13:e, samt vi heter samma. Dessutom verkar du också ha sådär fiiiin mage och graviditet du med. Jag har sammanlagt gått upp mellan 5-6kg bara, får ofta höra att jag har liten mage och smal förövrigt. I början tyckte jag det var jobbigt man nojar ju för allt, men man får sålla bort sånt. Allt bra med dig då?, känner du mycket sparkar?. Man känner dagligen, men jag har moderkakan i framvägg så kommer ej känna de hårdaste sparkarna ;). Jag mår mestadels bra, inte mått direkt illa så. Varit som vanligt nästan, men de senaste veckorna har jag fått ont i ryggen, ischiasnerven i kläm. Har ni tagit reda på kön? Jätteskoooj att du skrev, kul att följas åt på slutet

Postat av: Marie

Publicerad 2013-10-17 11:57:42

Förresten har MVC tagit upp om att du ska vaccinera dig mot säsonginflu,? det tycker de att jag ska göra, för att man utsätter sig för risk om man får influensan?

Såklart är det blandade känslor, men kanske lika bra att göra,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela