Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Sista veckan i november

Publicerad 2013-11-26 22:02:24 i Allmänt, Gravid,

Det är galet vad tiden springer iväg. Jag hinner inte med någonting alls som jag vill. Kan kanske bero på att jag försöker hinna vila så mycket som det bara går. Jobbar på precis som vanligt, dock känner jag att jag sover för dåligt på nätterna för att vara 100 % fokuserad på jobbet. Det får helt enkelt vara så sista veckorna. Tur det är slutet av terminen och inte början - rutinerna sitter!!

Har varit hos BM idag, och liten i magen  fyller nu hela livmodern. Det är så mysigt att få lyssna på det lilla hjärtat som slår. Så nyfikna vi är på dig!! Vem är du som buffar i magen?💕😘 

Lilla hjärtat i vecka 30 💙❤️. 



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-28 21:27:59

Härligt att du är så pigg och på allerten, och skönt att simma sådär länge med en från mammagruppen, kul att ni fann varandra =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela