Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Försök till fläta

Publicerad 2013-11-18 23:16:58 i Allmänt,


Igår kväll/natt kunde jag inte somna. Grubblade och tänkte över det mesta. Gick upp och försökte mig på en fläta från ena sidan av huvudet till andra. Lyckades sådär måste jag säga. Ni ser resultatet ovanför. Frågan är också, vad i hela friden har jag för hårfärg? Inte är det mörkt och inte är det ljust. Råttigt kanske. Måste göra någonting åt detta. Vad tycker ni? Mörk eller ljusare? Har fått en helt ny hårfärg under graviditeten.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-11-18 23:56:36

Tycker det vart fint med flätan och tycker även din hårfärg är fin. Men du skulle passa i ljusa slingor med. jag ska boka tid så fort knoddis är ute & när jag är pigg att orka göra det =D. För jag är fööör mörk nu, har fått mörkare hår sedan jag blev gravid tycker jag, trivs inte alls direkt i min hårfärg nu, men vill inte färga nu heller, hehe får stå ut dessa veckor, kan ju kanske ha som mål att bli slingad till jul ;)

kramar,

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-11-19 12:23:27

Jobigt när man inte kan sova. Jag tycker att du antingen ska göra det mörkare, eller ljusa upp det med slingor. Flätor är så fint, d et där blev väl bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela