Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Men vem vet?!

Publicerad 2013-12-09 18:24:35 i Allmänt, Gravid,

Hade aldrig kunnat drömma om att dessa nio månader skulle gå så fort. Idag är det fyra dagar kvar till BF och jag kan inte förstå att det snart är dags. Vi kommer om ett litet dag vara tre stycken i våran lilla familj. M.Y.S.I.G.T.
 
Jag har blivit så himla gosig de senaste. Vill mysa, kramas och pussas hela tiden, hihi. Kändes lite konstigt när hjärtat åkte iväg till Oslo i morse, saknar massor men på någotvis kändes det ändå helt okej. Känns inte som om det är dags för bebis att komma inom de närmsta dagarna och jag har mina elever att mysa med och massa gosedjur och bebis i magen så klart. Men vem vet?! Nä, nu skall jag springa iväg på styrelsemöte och pynta granen i trapphuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela